Termeni si Conditii

 

Articolul 1 – SCOPUL


Termenii si conditiile generale de vanzare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre Elyssia.ro., prin intermediul magazinului virtual
https://www.elyssia
.ro catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul express scris al ambelor parti.
In acest document, urmatorii termeni vor insemna:
Cumparator: persoana, firma, companie sau alta entitate juridica care emite o Comanda.
Vanzator: elyssia.ro, avand sediul social in Jud. Ilfov, Sat Dudu, Comuna Chiajna, Strada TINERETULUI, Nr. 77C, CUI: 52387164, Nr. de ordine în registrul comerțului: J2025064078008
•    Bunuri si Servicii: orice proiect la cheie, echipament, material si/sau parte a acestora sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda sau privitoare in alt mod la acestea care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului.
•    Comanda: un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
•    Contract: Comanda confirmata de catre Vanzator prin emiterea facturii fiscale. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii de primire a acestei comenzi.
•    Drepturi de proprietate intelectuala (in cele ce urmeaza DPI): toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

Specificatii: toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in comanda.

 Articolul 2 – DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul https://www.elyssia.ro, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin
care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile. Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:

•    Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de
livrare si facturare)

•    Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)


•    TCGV


In cazul campaniilor cu limitare a numarului de produse per Client ( Clientul fiind definit ca acelasi consumator sau aceeasi persoana juridica (nume de companie) sau acelasi numar de telefon sau aceeasi adresa de livrare sau aceeasi adresa de facturare), lansarea mai multor comenzi avand comune oricare din situatiile mentionate anterior duce la anularea acestora.

Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptare comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract. 

Articolul 3 – VALABILITATE

Prezentul Contract intra in vigoare la emiterea facturii de catre Vanzator. Informarea despre emiterea facturii se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia, daca este cazul.

Articolul 4 – EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI


Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;
Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului au caracter informativ si sunt documentate sau modificate de catre Vanzator conform fiselor/site-urilor de prezentare ale Producatorilor. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante conform informatiilor primite de la Producatori, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;

Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la rubrica contact. Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite, fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta. 

Articolul 5 – CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

Articolul 6 – DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)

Cumparatorul sau orice alt tert care nu are legatura cu vanzatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator. De asemenea, numele site-urilor precum si insemnele grafice, sunt marci inregistrate in proprietatea elyssia.ro. si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.

 Articolul 7 – CONFIDENTIALITATE – PUBLICITATE

Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, incluzand fara a limita comanda, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului. Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

Articolul 8 – FACTURARE – PLATI


Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Daca se doreste refacturare, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 100 lei. Te rugam sa tii cont de faptul ca refacturarea este posibila doar in variantele:
persoana juridica – persoana juridica sau persoana fizica – persoana juridica, nu si persoana juridica – persoana fizica.

Vanzatorul NU aplica plata defalcata a TVA, conform Registrului persoanelor care aplică plata defalcată a TVA.

Articolul 9 – RISCURI SI RESPONSABILITATI


Livrare

Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile prin curier catre Cumparator sau sa le predea personal la un punct de lucru inregistrat.


Transport – Ambalare


In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare pe un mediu durabil (tiparit / mail sau pe site in contul Cumparatorului).
Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei.


Servicii la fata locului


Vanzatorul poate asigura, la solicitarea expresa a Cumparatorului servicii constand in descarcarea, instalarea, pornirea si acceptarea livrarii. Aceste servicii vor fi negociate direct intre Vanzator si Cumparator, in ceea ce priveste pretul, conditiile de plata si conditiile de furnizare a acestora.


Serviciul deschidere colet la
 livrare

Vanzatorul poate oferi, la solicitarea expresa a Cumparatorului contra cost, pentru anumite produse serviciul de deschidere colet la livrare. Sunt asigurate în acest fel condițiile ca la primirea coletelor să se verifice atât starea ambalajelor exterioare cât și aspectul vizual al conținutului acestora. Semnătura de primire certifică că produsele au fost livrate corespunzător. 

Articolul 10 – ACCEPTARE SI DREPTUL LA RENUNTARE

Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile in termen maxim egal cu termenul de executie al Comenzii, fara a imputa Cumparatorului eventuale costuri legate de aceste operatiuni. De asemenea, Vanzatorul va respecta prevederile O.U.G.
34/2014 si va aplica politica de returnare. Vanzatorul are dreptul ca atunci cand considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie sa solicite daune interese catre Cumparator, in conditiile legislatiei.
 

Articolul 11 – GARANTII

Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabilesi detaliate in Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau de un furnizor al Vanzatorului, acolo unde este aplicabil, acestea garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei non conformitati care poate afecta intreaga sau o parte a Bunurilor si Serviciilor, cu exceptia uzurii normale, pentru perioada de 24 luni de la data emiterii facturii de vanzare. Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficiaza de garantie sau produsele cu garantie determintata. 

Articolul 12 – TRANSFERUL PROPRIETATII


Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferata la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora. Vanzatorul nu poate fi facut responsabil de continutul coletelor expediate decat daca exista un document incheiat de catre Cumparator si reprezentantul curierului care a efectuat livrarea.

Articolul 13 – RESPECTAREA LEGILOR SI STANDARDELOR

Vanzatorul va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, inclusiv fara limitare la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu.

Articolul 14 – RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
Promotiile sunt valabile in limita stocului disponibil.

Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

Articolul 15 – PRET DERIZORIU SAU CARACTERISTICI ERONATE

 Vanzatorul face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor. E posibil ca unele preturi si/sau caracteristici sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi cu un pret derizoriu, Vanzatorul are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului. In cazul inregistrarii unei comenzi pentru un produs cu caracteristici eronate, Vanzatorul va depune toate eforturile in vederea livrarii catre Cumparator a unui produs cu caracteristici cat mai apropiate de cele prezentate in site la momentul plasarii comenzii. Daca Cumparatorul nu este de acord cu propunerile Vanzatorului, Vanzatorul are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului.

Articolul 16 – INCALCARE – TERMINARE

Daca vanzatorul nu executa obligatiile sale, inclusiv in perioada de garantie, Cumparatorul va notifica Vanzatorul asupra acestei neindepliniri. Un plan de actiune va fi validat intre Parti in termen de 3 zile de la notificare. Cumparatorul poate sa anuleze o Comanda prin e-mail, inainte ca aceasta sa fi fost livrata. In caz contrar, comanda va face obiectul returnarii bunurilor, mentionat pe site-urile Vanzatorului.

Articolul 17 – FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Articolul 18 – LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente de la sediu Vanzatorului. 

Articolul 19 – PREVEDERI DIVERSE

Daca una sau mai multe prevederi sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, numitele prevederi nu vor fi aplicate si Partile se vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale. Partile in contract vor fi considerate cantractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau
verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

Pentru plasarea unei comenzi, persoanele minore trebuie sa aiba consimtamantul reprezentantilor legali.

elyssia.ro isi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat, in scris sau verbal (agresiv, licentios etc.), au in istoricul comenzilor livrari refuzate, folosesc in mod abuziv dreptul de retur in 14 zile.

Mai multe informații despre
drepturile tale: https://anpc.ro/

Articolul 19 – POLITICA DE CONFIDENTIALITATE SI PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL (GDPR)

Colectarea datelor personale
Magazinul nostru colectează date cu caracter personal furnizate direct de clienți, cum ar fi: nume, adresă de livrare, adresă de e-mail, număr de telefon și date de plată, exclusiv în scopul procesării comenzilor și oferirii serviciilor noastre.

Scopul prelucrării datelor
Datele dumneavoastră sunt prelucrate pentru:

  • Procesarea și livrarea comenzilor;

  • Emiterea facturilor și gestionarea plăților;

  • Comunicarea cu clienții privind comenzile, promoțiile sau actualizările serviciilor;

  • Respectarea obligațiilor legale aplicabile (de exemplu, fiscalitate).

Temeiul legal pentru prelucrare
Prelucrarea datelor se face conform Regulamentului UE 2016/679 (GDPR), pe baza consimțământului dumneavoastră, a necesității contractuale și a respectării obligațiilor legale.

Stocarea și securitatea datelor
Datele dumneavoastră sunt stocate în condiții de siguranță și accesul este limitat la personalul autorizat al magazinului. Nu cedăm datele către terți, cu excepția firmelor partenere pentru livrare și procesarea plăților.

Drepturile persoanelor vizate
Conform GDPR, aveți următoarele drepturi:

  • Dreptul de acces la datele personale;

  • Dreptul de rectificare a datelor inexacte;

  • Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”);

  • Dreptul de a restricționa prelucrarea datelor;

  • Dreptul de a obiecta la prelucrarea datelor;

  • Dreptul la portabilitatea datelor;

  • Dreptul de a retrage consimțământul în orice moment.

Pentru exercitarea acestor drepturi, ne puteți contacta la contact@elyssia.ro

Modificări ale politicii
Ne rezervăm dreptul de a actualiza această secțiune în conformitate cu modificările legislative sau operaționale. Orice modificare va fi publicată pe site-ul nostru.

Contactează-ne


Pentru mai multe informații, întrebări sau reclamații, vă rugăm să ne
contactați prin e-mail la contact@elyssia.ro de luni până vineri, în intervalul
orar 10:00 – 16:00.